FCN to jeden z liderów polskiego rynku telefonii VoIP, operator działający od 8 lat. W ofercie FCN znajdują się zaawansowane rozwiązania telekomunikacyjne w chmurze (Software as a Service). Zaawansowane technologicznie rozwiązania są dzięki temu dostępne w atrakcyjnych cenach, co pozwala nawet małym firmom na zbudowanie efektywnego systemu telekomunikacyjnego.
Jednym z bardziej popularnych rozwiązań FCN, jest centralka VoIP w chmurze. Nie wymaga zakupu drogiej centrali telefonicznej, posiada jednocześnie wszystkie funkcjonalności sprzętowych central.
Centralka VoIP FCN – co wchodzi w skład?
Centralkę VoIP łatwo można dopasować do potrzeb firmy. Do wyboru są elastyczne pakiety minut na połączenia na numery stacjonarne oraz komórkowe, od 300 do nawet 10000 minut. Centralkę VoIP FCN można również rozbudować o usługi dodatkowe, takie jak nagrywanie połączeń czy komunikaty głosowe przygotowywane za pomocą syntezatora mowy.